Tájékozódjon időben a közelgő újdonságokról az online számlázás terén!

Az online számlázás a legtöbb vállalkozás számára igazi kihívást jelent, ugyanis számos dologra kell odafigyelni az ügyintézés közben. Elég csak egy figyelmetlen pillanat, és a cégvezető máris súlyos pénzbírságokat kaphat. A hatóságok évek óta figyelik ezeket a problémákat, és mivel rohamosan nő azoknak az ügyfeleknek a száma, akiknek meggyűlik a bajuk az online számlázással, a szakemberek szeretnének újdonságokat bevezetni, amelyekkel hamarosan a gyakorlatban is találkozhatnak a vállalkozók. Ennek köszönhetően sokkal egyszerűbbé válhat az online számlázás folyamata.

Az első és legfontosabb újdonság az online számlázással kapcsolatban az, hogy teljesen automatikus lesz a rendszere. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az itt-ott megjelenő „tokencsere”, vagy a „számlánkénti eredményesség-lekérdezés” nem a könyvelőkre fog vonatkozni, hanem a számlázó szoftverre. Ezzel kapcsolatban tehát sem a könyvelőnek, sem a vállalkozónak nem lesz plusz teendője.

Az is könnyebbséget jelent majd, hogy az online számlázó program ki fogja jelezni utólag, hogy mely számlákat kellett elküldeni a NAV felé, és hogy az adatokat a hatóság fogadta-e, tehát az utólagos ellenőrzésre is lesz lehetőség. Alapvetően azonban a számlázás alatt, illetve után nem lesz külön adminisztrációs feladat, ezáltal a komoly pénzbírságok is elkerülhetőek lesznek a NAV irányából.

Ha kíváncsi a további újdonságokra az online számlázással kapcsolatban, vagy segítséget szeretne kérni hozzáértő szakemberektől, forduljon bizalommal a Cas-Tech-Trade Kft. munkatársaihoz! Garantáljuk, hogy nem fog csalódni szolgáltatásainkban. További információkat rólunk, tevékenységünkről és termékeinkről honlapunkon tudhat meg, amelyet a www.penztargepszerviz.hu címen érhet el! Ha kérdése, vagy észrevétele lenne, hívjon bennünket telefonon, a 06-1-330-5072-es, a 06-1-329-6252-es, vagy a 06-20-485-1199-es számon, de a sales@cttservice.hu e-mail címre üzenetet is írhat!

ugrás az oldal tetejére